Podpora značky
Výstavy a veletrhy
Výstavy a veletrhy ideálně splňují ucelenou představu jak oslovit se svým produktem či službou správnou cílovou skupinu, jak firemní tak spotřebitelskou a ještě zvýšit povědomí o značce. Při organizaci a zajišťování výstav a veletrhů spolupracujeme se špičkovými odborníky (libretisty, grafiky, architekty a designéry). Základem naší práce je originalita a kreativita spojená s využitím nových a netradičních trendů v technologiích a materiálech. Máme rozsáhlé zkušenosti s portfoliem veletrhů nejen v České republice, ale i zahraničí.
Sponzoring
Řada zákazníků CCL se stává sponzory prestižních společenských událostí. Díky dlouhodobé spolupráci s agenturami nabízí CCL výhodné možnosti sponzoringu koncertů světových hvězd v ČR, koncertů předních českých interpretů, možnost sponzorování sportovních klubů či jednotlivců, sportovních akcí, nadací, jakož i možnosti uspořádání příležitostné akce s politiky, umělci či sportovci. CCL má taktéž možnosti zprostředkovat naturální sponzoring (nápoje, potraviny, kosmetika, příslušenství). Podmínkou je zajímavá cílová skupina účastníků pro potenciální sponzory.
Outdoor Promotion
Na rozdíl od prezentace výrobků přímo v místě prodeje je outdoorová podpora orientovaná na širší cílovou skupinu a není přímou ani okamžitou podporou prodeje. Proto je důležité, aby takováto podpora byla důmyslně propracovaná a měla sílu přivést zákazníka až na místo prodeje. Zabýváme se zajištěním akcí od fáze zpracování strategie až po samotnou realizaci.
Místa outdoorové podpory důkladně vybíráme a pro prověření správnosti výběru je podmiňujeme důkladné analýze.
Disponujeme speciálně a profesionálně vyškoleným týmem promotérů po celé České i Slovenské republice a dokážeme dle potřeb naší akce na míru vybrat ty nejlepší z nejlepších. Sestavený tým je pro konkrétní projekt řádně vyškolen, koordinován a kontrolován. Náš klient od nás průběžně dostává informace o průběhu akce a po jejím ukončení obdrží výslednou detailní zprávu.
Public Relations
Koncem 20. století PR práce spočívala prostě v manipulování lidí od
tisku. Nebylo to nijak složité - nebylo jich tolik. V případě každé
firmy to představovalo asi pět nebo deset maníků od novin a z televize,
které bylo třeba ovlivňovat. Pokud jste měli osobní kouzlo a navázali s
nimi kontakty, šlo to vcelku jednoduše. Dneska v případě každého klienta
je třeba komunikovat s třiceti lidmi. To je neúnosné. Dneska vyjde
článek dejme tomu v MF Dnes a zítra už nemá smysl. Jediný způsob, jak
uniknout stále méně a méně působivé spirále, je ve znovuobjevení PR.
Vítejte v našem světě PR, kde vaši dynamickou firmu provází neméně
dynamická agentura. CCL je firma, provozující PR pro omezený počet
klientů, aby mohla nabídnout individuálnější služby. Ve světě přehřáté
masivní reklamy představujeme spíše opak typické PR firmy.
Naším úkolem je říkat zákazníkům, co si jednotlivé složky veřejnosti
ke kterým směřují jejich výrobky, myslí. CCL konzultant musí být lepší
než nejlepší reportér, musí komunikovat s novináři, analytiky, akcionáři
a zákazníky, aby trhu rozuměl lépe než kdokoli z nich. Efekt
návratnosti nastává tehdy, když je CCL schopna přenést sdělení od těchto
složek k vedení firmy klienta a jeho potenciálním zákazníkům ukázat, že
se podíleli na rozhodnutí managementu. Všechny zainteresované strany by
měly být součástí úspěchů firmy. Většina společností ale takto ještě
neuvažuje. CCL si vzala za úkol novou roli - být poslem špatných, ale
vždy pravdivých zpráv a přitom jednat s lidmi poctivě.
Jestliže je naše PR spíš než o změně chování a o vylepšování něčí
image, na čem stojí naše kampaně? Znamená to zabývat se a vyrovnávat se s
problémy, kvůli kterým je klient kritizován, aniž jsou zastírány nebo
se tvrdí, že neexistují. Jedním z důležitých bodů je souznění s
klientem. PR podle CCL musí zdůrazňovat podstatu před stylem, skutečnou
změnu před povrchními úpravami. PR podle nás znamená PERSONAL
REINOVATION, tj. znovuobjevení vlastní osobnosti nebo její podstaty.
Pracovat v PR znamená být jakýmsi osobním trenérem (jednotlivce,
firmy, klubu), který si přeje dosáhnout těch nejžádoucnějších tvarů a
proporcí. V ten okamžik nastupuje CCL a pomůže zvolit ty správné cviky,
životosprávu a návyky, všechno to, co z nich udělá lepší firmu. A to je
velká změna oproti jinému Public Relations okolo nás. Je to víc než
doporučení "vezměte si kvádro a kravatu a bude to v cajku".